untitled.png

بصورت کلی، فعالیت بدنی برای جلوگیری از افزایش وزن بهتر است از نقش آن برای کاهش وزن، و همین قاعده برای یوگا صادق است.

انواع مختلف یوگا به اندازه ورزش های هوازی، قدرت کالری سوزی ندارند. یک فرد با وزن ۱۵۰ پوند (۶۸ کیلوگرم) می تواند ۱۷۰ کالری را با انجام یوگای پایه ای (هاتا) در یک ساعت بسوزاند، در صورتی که همین فرد می تواند ۳۴۰ کالری را در عرض یک ساعت با ورزش هوازی (ایروبیک) با شدت پایین بسوزاند.

اما هر فعالیت بدنی، فعالیت خوبی است. یوگا باعث می شود حرکت کنید و مزایایی مانند بهبود سطح چربی خون و بهبود روحیه برای شما به همراه می آورد.

فعالیت بدنی منظم باید بخشی از هر برنامه کاهش وزن باشد. برای کاهش وزن، شما باید به دنبال کاهش کالری دریافتی و افزایش کالری سوخته شده باشید.

اگر می خواهید یوگا را برای کاهش وزن انجام بدهید، اشکالی ندارد اما آن را در یک برنامه ورزشی متشکل از فعالیت های هوازی مانند دوچرخه سواری، دویدن آرام، پیاده روی سریع یا شنا قرار دهید.

 

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.