NWY-64300-4-1024x1024.jpg

در حالی که برخی از مطالعات نشان داده اند که پرتقال تلخ (نارنج) در صورتی که همراه با رژیم غذایی و ورزش همراه باشد، می تواند برای کاهش وزن متوسط موثر باشد، اما احتمالا ارزش ریسک کردن نداشته باشد.

دلیلش این است که نارنج می تواند مشکلات جدی ای برای سلامت شما ایجاد کند.

بنابراین، اگر می خواهید وزن کم کنید، از روش های سالم تر کاهش وزن استفاده کنید و نارنج را به این منظور به کار نبرید.

عصاره پوست نارنج اغلب در مکمل های کاهش وزن و مکمل های دیگر یافت می شود.

نارنج در میان افراد رژیمی محبوبیت دارد و تولیدکنندگان مکمل های کاهش وزن به دنبال جایگزین می گردند، پس از اینکه سازمان غذا و دارو، استفاده از مکمل گیاهی افدرا را ممنوع کرد، بخاطر مشکلات ایجاد شده برای سلامت افراد. اما نارنج نیز همین ریسک های جدی را برای سلامت انسان در بردارد، بخاطر اثرات محرک مانند آن.

دو مورد از مواد شیمیایی موجود در نارنج سینفرین و اکتاپامین می باشند، موادی که در افدرا نیز موجود هستند. این مواد می توانند ضربان قلب شما را تسریع کنند و فشار خون شما را افزایش دهند. گزارش شده است که برخی از افراد که از نارنج به تنهایی یا با ترکیب با دیگر محرک ها مانند کافئین استفاده کرده اند، دچار سکته و حمله قلبی شده اند. به یاد داشته باشید که فقط بخاطر اینکه مکمل های گیاهی، طبیعی هستند، به این معنا نیست که بی خطر هستند. همیشه قبل از استفاده از هر گونه مکمل گیاهی، با دکتر خود مشورت کنید.

 

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.