مسدود کننده کورتیزول مانند مکمل کورتی اسلیمCortiSlim وکاهش وزن

مرداد ۳, ۱۳۹۶
20111017_25-1024x1024.jpg

هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که نشان بدهد مسدود کننده کورتیزول منجر به کاهش وزن می شود.

تولید کننده های مسدود کننده کورتیزول ادعا می کنند که استرس بالا موجب افزایش تولید هورمون کورتیزول بدن می شود، که موجب افزایش اشتها و اضافه وزن می شود.

با این حال، رابطه ی بین هورمون های استرس و اضافه وزن عمدتا بر پایه شواهد روایی است، و مطالعات کمی برای پشتیبانی از این ادعاها صورت گرفته است.

نقش هورمون ها در افزایش وزن مشخص نیست. در خصوص شواهدی که مسدودکننده های کورتیزول منجر به افزایش وزن می شوند، کمیسیون تجارت فدرال فروشنده های برخی از مسدودکننده های کورتیزول را با اتهام ادعاهای غلط و بی اساس در خصوص اثربخشی محصولشان مواجه کرده است. در نتیجه، این شرکت ها باید میلیون ها دلار غرامت بدهند و ادعاهای اثبات نشده خود را در خصوص محصولاتشان متوقف کنند.

مهم ترین نکته: از محصولات کاهش وزن که ادعاهای اثبات نشده دارند، دوری کنید. در عوض، بر کاهش کالری دریافتی و افزایش سطح فعالیت خود تمرکز کنید. برای کاستن از استرس، از روش های مدیریت استرس بهره ببرید.

 

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.