images.jpg

برخی از گیاهان دارویی و مکمل های غذایی مانند گل قاصدک، زنجبیل، گیاه جعفری ، گیاه زالزالک و گیاه ارس می تواند اثر دیورتیک داشته باشند که برای احتباس آب و سدیم مفید است.

اما قبل از اینکه هر مکملی را مصرف کنید، با احتیاط پیش بروید.

اول اینکه شرایط پزشکی خاص و داروهای خاص می توانند موجب احتباس مایع شوند. بنابراین، با دکتر خود در خصوص علل احتمالی احتباس مایع صحبت کنید، قبل از اینکه خود درمانی کنید.

دوم اینکه، برخی از گیاهان دارویی و مکمل ها می توانند مشکلات پزشکی شما را بدتر کنند یا با داروهایی که می خورید تداخل داشته باشند. در تئوری، دیورتیک های طبیعی به شما برای از بین بردن احتباس مایع از طریق وادار کردن شما به ادرار بیشتر کمک می کند.

اما شواهد علمی اندکی در خصوص اثرات دیورتیک وجود دارد، بنابراین، احتمالا موثر نباشند. اگر می خواهید وزن آبی را بخاطر کاهش وزن از دست بدهید، بجای این کار از یک رژیم غذایی سالم تر و ورزش کردن استفاده کنید.

اگر شما نگران احتباس مایعات ناشی از قاعدگی هستید، بهتر از چند تغییر ساده در سبک زندگی تان بدهید، مانند کاستن نمک در رژیم غذایی تان. و همیشه با دکتر خود در خصوص مکمل های غذایی یا گیاهی مدنظرتان مشورت کنید.

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.