41hQP4pY0oL.jpg

تولیدکنندگان پودر های پروتئینی شاید ادعا کنند که محصولات شان چربی بدن را کاهش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود، اما پودر های پروتئینی یک کلید جادویی برای کاهش وزن نیستند.

جایگزین کردن پودر های پروتئینی بجای وعده های غذایی تان شاید به شما کمک کند تا مقدار کالری روزانه تان را کاهش دهید که این یعنی کاهش وزن. اما در نهایت، شما مجبور خواهید بود مجددا غذا خوردن را از سر بگیرید که اگر عاقلانه عمل نکنید موجب بازگشت اضافه وزن می شود.

اگر شما خیلی به پودر های پروتئینی بعنوان جایگزین وعده های غذایی تکیه کنید، فواید غذایی غذاهای کامل نصیب تان نمی شود.

از آنجایی که پروتئین کالری دارد، مصرف بیش از حد باعث می شود روند کاهش وزن سخت تر شود، خصوصا اگر شما پودرهای پروتئینی را همراه رژیم غذایی تان مصرف کنید و ورزش هم نکنید. بسته به وزن و سلامت کلی اش ، بصورت متوسط، یک فرد بالغ به ۴۶ تا ۵۶ گرم پروتئین در هر روز نیاز دارد، بسته به وزن و سلامت کلی اش.

تا زمانی که شما رژیم غذایی سالمی دارید، اضافه کردن پروتئین بیشتر لزومی ندارد چه از طریق پودرهای پروتئینی باشد چه منابع دیگر.

به یاد داشته باشید که کلید موفقیت کاهش وزن، سوزاندن کالری بیشتر نسبت به کالری دریافتی است. مواد غذایی سالم را انتخاب کنید مانند میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، و منابع پروتئین بدون چربی و فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.