3_green-tea-with-stevia-and-lemon.jpg

شهریور ۲, ۱۳۹۵

تغذیه و کنترل وزن تغذیه و کنترل وزن با چای سبز اکسیر جوانی يک جرعه چای سبز بنوشید تا لاغر شويد. (تغذیه و کنترل وزن) در مطالعات گياهشناسي معلوم شده است که نوشيدن چاي سبز به طور روزانه براي سلامتي بسيار مفيد است و به کنترل وزن کمک مي‌کند. اين خاصيت به دليل داشتن کاتچين که يک آنتي اکسيدان است مي‌باشد علاوه بر اين چاي سبز حاوي نوع خاصي از کاتچين به نام EGCG است که به طور اختصاصي بر روي چربي‌هاي بدن تاثير مي‌گذارد.

images-3.jpg

مرداد ۲۶, ۱۳۹۵

رژیم غذایی کاهش وزن با سوپ درمانی و سم زدایی بدن سوپ درماني؛سم زدايي، رژیم غذایی کاهش وزن و تقويت سيستم ايمني قدرت شفابخشي سوپ موضوعي است که مادربزرگ‌ها و دانشمندان هر دو با آن موافقند. مصرف سوپ يکي از مهمترين عوامل کمک کننده به کاهش وزن شماست که مي تواند باعث ارتقا سيستم ايمني بدنتان گردد. در اين جا قصد داريم به منافعي که از قدرت شفابخشي حيرت انگيز سوپ به دست آوريد صحبت کنيم.

images-2.jpg

مرداد ۲۲, ۱۳۹۵

ما اغلب تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیریم. در این مواقع سعی کنید ابتدا ۱ یا ۲ لیوان آب بنوشید تا تشخیص دهید که آیا واقعا گرسنه هستید و یا اینکه فقط کمی بدنتان دچار کم آبی شده است. در این صورت نیز اغلب آب یک نوشداروی کامل است!

Sleep-Series-Part-2-Sleep-for-Less-Hunger_blog.jpg

مرداد ۲۰, ۱۳۹۵

تحقيقات نشان داده اند که گرسنگي و سيري تحت اثر دو هورمون مهم لپتين و گرلين مي باشند.گرلين اشتها را تحريک مي کند در حالي که لپتين توسط سلولهاي چربي ترشح شده و به مغز هشدار مي دهد که شما به مقدار کافي غذا خورده ايد. کمبود خواب باعث تغييرات معناداري در سطوح لپتين مي شود و متعاقب آن عملکرد گرلين نيز تحت تاثير قرار مي گيرد در نتيجه باعث افزايش اشتها گشته و با به تاخير انداختن احساس سيري منجر به پرخوري مي گردد. علاوه بر اين خستگي روزانه نيز مي تواند افراد را به پرخوري (آن هم از نوع مصرف غذاهاي شيرين و فاقد مواد مغذي) سوق دهد تا ازاين طريق انرژي از دست رفته را بازيابند .

emotional-eating-woman.jpg

مرداد ۱۸, ۱۳۹۵

تغذیه و استرس در میزان چاقی یا لاغری شما موثر است گاهی اوقات هنگامی که از انجام کارهای روزمره احساس خستگی می کنیم و یا از موضوعی ترسیده یا هیجان زده شده ایم و یا دچار استرس یا حتی تنهایی گشته ایم اشتهای ما به طرز عجیبی افزایش می یابد. در این مواقع سعی کنید کمی قدم بزنید، مطلبی بنویسید،به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید یا به یک دوست تلفن کنید و یا حتی یک آدامس نعنایی بجوید.

images.jpg

مرداد ۱۷, ۱۳۹۵

تعریف سلولیت اصطلاحی برای ناهمواری ها و برآمدگی های گوشت چال دار بر روی ران، لگن، باسن و شکم است. سلولیت در زنان و دختران نوجوان و جوان شایع است. سلولیت یک بیماری جدی پزشکی نیست، اما می تواند ناخوشایند باشد. سلولیت میتواند با پوشیدن شلوار کوتاه و یا لباس شنا اشکار شود.

P-healthyEating-enHD-AR1-1.jpg

مرداد ۱۶, ۱۳۹۵

چرا باید تغذیه سالمی را انتخاب کنیم؟ امروزه چاقی در جوامع مختلف و به ویژه در بین خانم‌ها رو به افزایش است. به نحوی که تقریبا حدود ۳/۱ زنان جهان دچار چاقی هستند و در این بین گروهی بیش از بقیه از این موضوع رنج می برند. چاقی براساس مقیاسی به نام نمایه توده بدنی یا BMI اندازه گیری می شود که با توجه به ارتباط بین قد و وزن تعریف می شود. هنگامی که نمایه توده بدنی یک فرد افزایش می یابد در معرض خطرات جدی که سلامتی وی را تهدید می کنند قرار می گیرد. از آن‌جمله ریسک ابتلا به انواع بیماری‌های قلب و عروق، دیابت، پرفشاری خون و بعضی از سرطان‌ها افزایش می یابد

P-healthyEating-enHD-AR1.jpg

مرداد ۱۵, ۱۳۹۵

داشتن تغذیه سالم یکی از رایج ترین و با اهمیت ترین مسائلی است که امروزه افراد با آن روبرو هستند. به همین دلیل لازم است اطلاعات کامل و کافی در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم تغییرات درستی را در نحوه‌ انتخاب‌های غذایی خود ایجاد کنیم. چرا که رعایت این مسئله باعث ایجاد سلامتی و آرامش‌خاطر می گردد.

download.jpg

مرداد ۱۲, ۱۳۹۵

تناسب بین رژیم غذایی کاهش وزن و فعالیت بدنی متخصصین تغذیه معتقدند افراد هنگامی که تصمیم به کاهش وزن می‌‌گیرند بر روی ورزش کردن تاکید زیادی می‌کنند درحالی که ورزش مهم است اما ارتباط آن با رژیم غذایی ۵۰-۵۰ نیست بلکه روند کاهش وزن ۸۰% به رژیم و ۲۰% به ورزش بستگی دارد. اشکال تمرکز بیش از حد روی ورزش این است که انرژی لازم برای آن را به دست نمی‌آورند که این موضوع خود یکی از عوامل افزایش وزن است.

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.