مرکز مشاوره تغذیه, انواع رژیم های چاقی و لاغری

مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت

سیب یعنی سلامتی

اخبار ويژه

ليست اخبارهاي ويژه

آرشيو اخبار ويژه


جدیدترین مطالب

  • سیب یعنی سلامتی

    سیب یعنی سلامتی

    سيب: همواره گفته‌اند خوردن سيب به طور روزانه شما را از مراجعه به پزشک دور نگه مي‌دارد اما آيا مانع مراجعه شما به رژيم درمان‌ها هم مي‌شود؟ ممکن است! هنگامي که آن را در بين ميوه‌هاي مصرفي‌تان قرار مي‌دهيد و آن را با پوست و به طور کامل ميل مي‌نمائيد ( نه به صورت پوره شده يا آبميوه) احساس خوشايندي خواهيد داشت در حالي که برنامه کاهش وزنتان را نيز اجرا مي‌کنيد. نتايج تحقيقات نشان داده است که اشتها با خوردن سيب کاهش مي‌يابد. به علاوه خوردن يک سيب قبل از ناهار 15% ...۰ comments

  • رژیم غذایی افزایش وزن

    رژیم غذایی افزایش وزن

    رژیم غذایی افزایش وزن چگونه سریع و بدون خطر وزن خود را افزایش دهیم (رژیم غذایی افزایش وزن) حدود دو سوم مردم ایالات متحده یا اضافه وزن دارند یا چاق هستند. ولی، افراد زیادی نیز وجود دارند که بسیار لاغر هستند. این جای نگرانی دارد، چون کمبود وزن نیز می‌تواند مانند چاقی برای سلامتی مضر باشد. به علاوه، افراد زیادی که از لحاظ بالینی کمبود وزن ندارند می‌خواهند عضله به دست بیاورند. چه از لحاظ بالینی کمبود وزن داشته باشید و چه فقط بخواهید عضله به دست بیاورید، اصول اصلی یکسان هستند. این مقاله استراتژی ساده‌ای برای افزایش سالم و سریع وزن ارائه می‌کند. کمبود وزن به چه ...۰ comments

  • پسته یک میان وعده عالی

    پسته یک میان وعده عالی

    يکي از مغزهاي بسيار مغذي و خوشمزه است. افرادي که به طور مداوم از انواع مغزها استفاده مي‌کنند چربي خون پائيني دارند. البته همه‌ي مغزها از نظر خواص تغذيه‌اي به خوبي پسته نيستند. به اين تنقلات خوشمزه «مغزهاي لاغري» مي‌گويند. پسته حاوي مقداري پروتئين، چربي‌هاي مفيد و فيبر است. که همه‌ي اين‌ها مي‌توانند به افزايش احساس آرامش و سيري در شما کمک کنند و مدت زمان شروع دردهاي ناشي از گرسنگي را به تاخير بيندازند. علاوه بر اين تحقيقات اخير بيانگر اين موضوع است که افراد با کاهش 500 کالري از مقدار انرژي دريافتي روزانه‌شان و ...۰ comments

  • مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی

    مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی

    مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی چیست ؟ در مورد دیدن یک متخصص تغذیه نگران هستید؟ نباشید! یک جلسه مشاوره تغذیه شاید هرگز مانند گرفتن یک ماساژ نباشد، اما شکنجه هم نیست.. مشاوره تغذیه خوب نباید مثل یک سخنرانی در مورد آنچه شما باید انجام دهید احساس شود، و شما نباید احساس کنید که در حال سرزنش یا قضاوت در عادات غذا خوردن خود هستید. در یک گروه پزشکی، ما در حال تلاش برای ایجاد مشاوره تغذیه ای لذت بخش و مفید تا حد ممکن هستیم. ما ...۰ comments

  • انواع رژیم های لاغری و رژیم‌های غذایی گیاهی

    انواع رژیم های لاغری و رژیم‌های غذایی گیاهی

    انواع رژیم های لاغری انواع رژیم‌های لاغری یک فرد مجموعه غذاها و نوشیدنی‌هایی است که او برحسب عادت مصرف می‌کند. رژیم گرفتن در واقع تلاش برای رسیدن یا نگه داشتن یک وزن خاص از طریق رژیم غذایی است. انتخاب رژیم‌غذایی افراد اغلب توسط عوامل مختلفی از جمله باورهای اخلاقی و مذهبی، نیاز بالینی یا تمایل به کنترل وزن تحت تاثیر قرار می‌گیرد. تمامی رژیم‌های غذایی ، سالم در نظر گرفته نشده‌اند. برخی افراد به دلیل یک عادت و نه انتخاب آگاهانه، از یک رژیم غذایی ناسالم پیروی می‌کنند و ...۰ comments

  • کاهش وزن

    کاهش وزن

    کاهش وزن با تاخير يا کم خوري در وعده‌هاي غذايي شما باعث کند شدن متابوليسمتان مي‌شويد و شما کاهش وزن پیدا میکنید نه فقط هنگامي که مقدار کالري دريافتي روزانه کافي نباشد سرعت سوخت و ساز بدن کاهش مي‌يابد بلکه وقتي بين وعده‌هاي غذايي‌مان مدت زيادي گرسنه بمانيم هم اين اتفاق رخ ميدهد. در واقع « با تاخير يا کم خوري در وعده‌هاي غذايي شما باعث کند شدن متابوليسمتان مي‌شويد و شما کاهش وزن پیدا میکنید.»  توجه داشته باشيد هنگامي ...۰ comments

  • تغذیه و ورزش

    تغذیه و ورزش

    تغذیه و ورزش آیا اگر ورزش من راه رفتن باشد، می توانم با تغذیه و ورزش وزن کم کنم؟ بسته به مدت زمان و سرعت راه رفتن شما و همچنین رژیم غذایی تان، با این شیوه می توانید وزن کم کنید. اما به نظر می رسد که خوردن غذاهای کم کالری تر، نسبت به فعالیت فیزیکی، بهتر وزن را کم می کند. منظور این نیست که فعالیت فیزیکی ،مانند راه رفتن، برای کنترل وزن مهم نیست. اگر شما 30 دقیقه پیاده روی سریع را به برنامه روزانه خود اضافه کنیم، می توانید 150 کالری بیشتر ...۰ comments

  • تغذیه سالم

    تغذیه سالم

    تغذیه سالم ما شنیده ایم که خوردن غذاهای با کالری منفی می تواند راهبرد خوبی برای رژیم غذایی باشد. اما این غذاها مشخصاً کدام اند؟ اینترنت پر است از لیست غذاهای با کالری منفی- غذاهایی که برای هضم شان انرژی بیشتری -نسبت به غذاهای با کالری- نیاز است. بسیاری از این غذاها پیشنهاد شده میوه ها و سبزیجات هستند، که می توانند بخشی از یک تغذیه سالم باشند. اما احتمالا ، این ها مواد غذایی با کالری منفی نیستند. نظریه این است که شما با خوردن مقدار زیادی غذای با کالری منفی می توانید وزن خود را کاهش دهید. کرفس یک نمونه ذکر شده برای ...۰ comments

  • تغذیه و کنترل وزن با چای

    تغذیه و کنترل وزن با چای

    تغذیه و کنترل وزن تغذیه و کنترل وزن با چای سبز اکسیر جوانی يک جرعه چای سبز بنوشید تا لاغر شويد. (تغذیه و کنترل وزن) در مطالعات گياهشناسي معلوم شده است که نوشيدن چاي سبز به طور روزانه براي سلامتي بسيار مفيد است و به کنترل وزن کمک مي‌کند. اين خاصيت به دليل داشتن کاتچين که يک آنتي اکسيدان است مي‌باشد علاوه بر اين چاي سبز حاوي نوع خاصي از کاتچين به نام EGCG است که به طور اختصاصي بر روي چربي‌هاي بدن تاثير ...۰ comments

  • رژیم غذایی کاهش وزن

    رژیم غذایی کاهش وزن

    رژیم غذایی کاهش وزن با سوپ درمانی و سم زدایی بدن سوپ درماني؛سم زدايي، رژیم غذایی کاهش وزن و تقويت سيستم ايمني قدرت شفابخشي سوپ موضوعي است که مادربزرگ‌ها و دانشمندان هر دو با آن موافقند. مصرف سوپ يکي از مهمترين عوامل کمک کننده به کاهش وزن شماست که مي تواند باعث ارتقا سيستم ايمني بدنتان گردد. در اين جا قصد داريم به منافعي که از قدرت شفابخشي حيرت انگيز سوپ به دست آوريد صحبت کنيم. قدرت شفابخشي سوپ...۰ comments

  • تناسب اندام

    تناسب اندام

    ما اغلب تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیریم. در این مواقع سعی کنید ابتدا ۱ یا ۲ لیوان آب بنوشید تا تشخیص دهید که آیا واقعا گرسنه هستید و یا اینکه فقط کمی بدنتان دچار کم آبی شده است. در این صورت نیز اغلب آب یک نوشداروی کامل است! تشخیص گرسنگی واقعی هنگامی که شکمتان به صدا درآمده و اصطلاحا قار و قور می کند و باعث بی حوصلگی و ایجاد عدم تمرکز شما گشته است و تا هنگامی که مقداری غذا نخورید همچنان ادامه خواهد داشت، کاری واضح و ...۰ comments

  • ارتباط بی خوابی و افزایش اشتها

    ارتباط بی خوابی و افزایش اشتها

    تحقيقات نشان داده اند که گرسنگي و سيري تحت اثر دو هورمون مهم لپتين و گرلين مي باشند.گرلين اشتها را تحريک مي کند در حالي که لپتين توسط سلولهاي چربي ترشح شده و به مغز هشدار مي دهد که شما به مقدار کافي غذا خورده ايد. کمبود خواب باعث تغييرات معناداري در سطوح لپتين مي شود و متعاقب آن عملکرد گرلين نيز تحت تاثير قرار مي گيرد در نتيجه باعث افزايش اشتها گشته و با به تاخير انداختن احساس سيري منجر به پرخوري مي گردد. علاوه بر اين خستگي روزانه نيز مي تواند افراد را به پرخوري (آن هم از ...۰ comments

  • تغذیه و استرس

    تغذیه و استرس

    تغذیه و استرس تغذیه و استرس در میزان چاقی یا لاغری شما موثر است گاهی اوقات هنگامی که از انجام کارهای روزمره احساس خستگی می کنیم و یا از موضوعی ترسیده یا هیجان زده شده ایم و یا دچار استرس یا حتی تنهایی گشته ایم اشتهای ما به طرز عجیبی افزایش می یابد. در این مواقع سعی کنید کمی قدم بزنید، مطلبی بنویسید،به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید یا به یک دوست تلفن کنید و یا حتی یک آدامس نعنایی بجوید. خواندن یک کتاب مفید، رفتن به یک مکان امن و آرام مانند ...۰ comments



ليست مطالب

 

 

Facebook

Copyright © www.DayDiet.ir 2017 مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت. All rights reserved.
Powered by AD Group 2010 - 2011, Tehran, Iran