رژیم غذایی “شکم صاف” برای کاهش وزن!!!

مرداد ۱۴, ۱۳۹۶
cfans_asset_349637.jpg

این رژیم غذایی، یک رژیم غذایی کاهش وزن است که توسط سردبیران مجله پریونشن (پیشگیری) پیشنهاد شده است.

آنها می گویند که این رژیم باعث از بین رفتن چربی های شکم می شود و تا ۱۵ پوند (۶٫۸ کیلوگرم) در ۳۲ روز وزن کم می کنید. آنها همچنین ادعا کرده اند که به این منظور، لازم نیست ورزش کنید، با اینکه انجام ورزش نتایج شما را بهتر می کند.

این رژیم دو مرحله دارد، یک مرحله چهار روزه “ضدنفخ” با غذاها و نوشیدنی های خاص، و یک برنامه غذایی چهار هفته ای که در طول این برنامه روزانه ۱۶۰۰ کالری غذا می خورید.

رژیم غذایی شکم صاف تاکید می کند که خوردن غذاهایی که اسیدهای چرب تک غیر اشباعی (MUFA) زیادی دارند به شما برای کاهش وزن کمک می کند، مواد غذایی مانند روغن زیتون، آجیل، تخمه ها، سویا و آووکادو. MUFA ها بخشی از هر وعده غذایی در این رژیم غذایی می باشد. این رژیم غذایی به شما کمک می کند که میوه، سبزیجات و غلات کامل زیادی بخورید.

این رژیم در آزمایشات بالینی گسترده جهت کاهش وزن، بهتر از رژیم غذایی متعادل و محدود کننده کالری عمل نکرده است. از طریق این رژیم شاید بتوانید وزن کم کنید، چونکه این روش کالری دریافتی را محدود می کند و روش غذاخوردن صحیح را ترویج می کند.

اگرچه اصلاح سریع مشکل وزنی شما شاید جذاب باشد، اما واقعیت این است که کاهش وزن موفق و بلند مدت نیازمند تعهد مادام العمر به رژیم غذایی سالم و ورزش می باشد. بجای تمرکز بر یک ماده مانند MUFA، بر یک رژیم غذایی سالم و متعادل متمرکز شوید.

 

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.