B12_1000_Box_and_Tubes_large.jpg

هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که نشان بدهد تزریق ویتامین ب ۱۲ به کاستن از وزن کمک می کند.

ویتامین ب ۱۲ یک ویتامین ب کمپلکس محلول در آب است که بصورت طبیعی در غذاهای مختلف از جمله گوشت، گوشت ماهی و محصولات لبنی یافت می شود.

ویتامین ب ۱۲ به برخی از غذاها اضافه می شود و همچنین بعنوان مکمل غذایی موجود است. تزریق ویتامین ب ۱۲ معمولا برای جلوگیری یا درمان کم خونی کشنده و کمبود ب ۱۲تجویز می شود.

برخی از کلینیک های کاهش وزن شاید تزریق ویتامین ب ۱۲ را بعنوان بخشی از برنامه کاهش وزن شان ارائه دهند. طرفداران چنین روشی می گویند که تزریقات به شما انرژی بیشتری می دهد و متابولیسم شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند که وزن ناخواسته خود را از بین ببرید. مگر اینکه شما کمبود ویتامین ب ۱۲ داشته باشید، وگرنه این تزریقات احتمالا به شما افزایش انرژی نمی دهد.

متفورمین (فورتامت، گلوکوفاژ، ریومت) یک دارو است که گاهی بعنوان بخشی از یک برنامه کاهش وزن برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ مورد استفاده قرار می گیرد. کمبود ویتامین ب ۱۲ می تواند یکی از اثرات جانبی این دارو باشد. اگر شما متفورمین مصرف می کند، در خصوص راه های حفظ سطح کافی ب ۱۲ مشورت کنید. دریافت ویتامین ب ۱۲ زیاد از طریق تزریقات ویتامین ب ۱۲ است احتمالا به سلامت شما آسیب نزند. اما ویتامین ب ۱۲ می تواند در اثربخشی برخی از داروها تداخل ایجاد کند، بنابراین اگر شما تزریقات ویتامین ب ۱۲ را انجام می دهید، دکتر خود را در جریان بگذارید. اگر شما واقعا به دنبال کاهش وزن هستید، وسوسه راه حل های سریع و آسان شما را تحت تاثیر قرار ندهد. آنچه که مهم است داشتن یک سبک زندگی سالم است. از مواد مغذی سالم تر در مقادیر مناسب لذت ببرید و فعالیت های بدنی و ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.