hcg-diet-human-chorionic-gonadotropin1.jpg

در واقع، سازمان غذا و دارو به مصرف کنندگان توصیه کرده است که از محصولات کاهش وزن که بصورت بدون تجویز دکتر فروخته می شوند و حاوی HCG هستند اجتناب کنند.

HCG گنادوتروپین جفتی انسان است، هورمونی که در طول بارداری تولید می شود. بعنوان یک دارو، HCG عمدتا برای درمان مسائل باروری استفاده می شود.

HCG برای استفاده بدون تجویز دکتر تایید نمی شود و مدارکی برای اثبات اثربخشی آن برای کاهش وزن نیز وجود ندارد.

شرکت هایی که HCG را بدون نسخه می فروشند، قانون را رعایت نمی کنند. پس چرا این همه جار و جنجال در خصوص رژیم غذایی HCG وجود دارد؟

شاید بخاطر اینکه این رژیم محدودیت های شدید برای کالری منظور کرده است- معمولا فقط ۵۰۰ تا ۸۰۰ کالری در روز. افرادی که از چنین دستوراتی پیروی می کنند، احتمالا وزن کم می کنند، حداقل در کوتاه مدت.

با این حال، به همین علت، این رژیم غذایی خطراتی نظیر تشکیل سنگ کیسه صفرا و ضربان نامنظم قلب، و عدم تعادل الکترولیت ها را بهمراه دارد.

چند عارضه جانبی نیز برای رژیم غذایی HCG گزارش شده است مانند خستگی، آزردگی، بی قراری، افسردگی، تجمع مایع (ادم) و بزرگ شدن سینه در پسران و مردان (ژنیکوماستی) یک دغدغه جدی دیگر خطر لخته شده خون و مسدود شدن رگ های خونی است (ترومبوآمبولی).

اگر هدف شما کاهش وزن است. راه های مطمئن تری برای کاهش وزن وجود دارد. با دکتر خود یا با ارائه دهنده مراقبت های پزشکی دیگر در خصوص تغییرات سالم که می توانند منجر به کاهش وزن دائم شوند صحبت کنید، مانند استفاده از یک رژیم غذایی متعادل و انجام ورزش بصورت

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.