apples-and-vinegar.jpg

احتمالا سرکه سیب برای کاهش وزن موثر نیست.

طرفداران رژیم غذایی سرکه سیب ادعا می کنند که مقدار کمی از سرکه سیب قبل از وعده های غذایی یا خوردن مکمل سرکه سیب به کاهش اشتها و چربی سوزی کمک می کند. با این حال، پشتیبانی علمی اندکی برای ادعاها وجود دارد. اگرچه استفاده گهگاهی از سرکه سیب برای همه بی خطر است، اما احتمالا منجر به کاهش وزن نشود و شاید مشکلات خاصی نیز ایجاد کند.

برای مثال:

  • سرکه سیب به شدت اسیدی است. اگر خیلی بنوشید یا مرتب بنوشید ممکن است گلوی شما را اذیت کند.
  • سرکه سیب می تواند با برخی از مکمل ها یا داروها تداخل پیدا کند، از جمله دیورتیک و انسولین و منجر به کاهش سطح پتاسیم شود.

به یاد داشته باشید که هیچ روش معجزه ای برای کاهش وزن وجود ندارد.

نکته اساسی برای کاهش وزن، سوزاندن کالری بیشتر نسبت به کالری دریافتی می باشد. مواد مختلف غذایی سالم را انتخاب کنید- مانند میوه، سبزیجات، غلات سبوس‌دار و منابع پروتئین بدون چربی و فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود جا دهید.

 

New Page 1

 مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت جهت مشاوره چاقی و لاغری در خدمت شماست.
تغییرات اندک در شیوه زندگی می تواند تحولی بزرگ در سلامت کلی ایجاد کند.

عادات غذایی اشتباه و کم تحرکی به همراه استرس از عوامل خطرزا برای ابتلا به انواع بیماریهای مزمن و خطرناک از جمله : چاقی، سرطان، دیابت، فشارخون بالا و بیماریهای قلبی هستند.

از آنجاییکه تغییر شیوه زندگی و عادات غذا خوردن نقش موثری در پیشگیری و کنترل این بیماریها دارد، برآن شدیم با ایجاد مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی دی دایت با بهره گیری از خدمات نوین ، به شما دوستان در داشتن زندگی سالم و شاداب تر کمک نمائیم

این مرکز بصورت یا استفاده از نیروهای متخصص راهگشای بسیاری از مشکلات شما در زمینه کاهش یا افزایش وزن میباشد.